روزهای فراق (2) - دلتنگی دوست داشتنی
******************* WELLCOME *********************

من و به حال من رها نکن 
تو که برای من همه کسی ...

 

هزارتا سوال تو ذهنمه , نمی دونم , نمی فهمم , هر چی فکر می کنم ... به بن بست میخورم 

حس بدیه , کسی که دوستش داری تنهات بزاره ... و از اون بدتر تو هم نتونی جلوی رفتنش رو بگیری 

چون رفتن به نفعشه ! اره به نفعته بری آناهیتا , به نفعته 

تو به من گفتی از اینکه هر روز وابسته تر بشی بهم میترسی از اینکه هر روز عاشق تر بشی نسبت به من  می ترسی 

از ترس هات گفتی , از آبرویی که ممکنه این عشق باعث بشه روش چشمات و ببندی ...

من عاشقت بودم , هنوزم هستم , و محاله عاشقت نباشم روزی ... 

دوراهی بدیه , نه می تونم جلوت و بگیرم که نری چون ضربه میخوری از کنار من بودن 

نه می تونم بزارم بری , چون نابود میشم از نبودنت ....

من

من کاری رو کردم که هر عاشقی می کرد .. 

بهت گفته بودم همه جوره هستم باهات , پای حرفم هم موندم هنوزم پای حرفم هستم ..

من گزاشتم این جدایی شروع بشه , چون دوست داشتم , چون خودخواهی صفت یه عاشق نیست 

من گزاشتم بری تا با دردام بمونم , تو هم هر روز وابسته تر نشی .. ضربه نخوری 

 

رها کن این , پرنده ی آسمون ندیده رو برو

رها کن این تولد به انتها رسیده رو برو 

جواب گریه های این دل شکستم و نده 

جواب هق هق دل به گل نشستم و نده 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 10 / 2 / 1399ساعت 10:9 نويسنده Unknown |